Časté dotazy
Dotazy zodpovíme stručně a jasně
Je káva čerstvá? |
Více než čerstvá, extra čerstvá. Káva je napražena jednou za 2 týdny. Meleme těsně před odesláním balíčku. Díky provozu kamenné kavárny, jsme schopni zajistit, že se nám kávy na skladu neustále točí a tím neleží nikde v policích několik měsíců. |
Za jak dlouho mi přijde balíček? |
Do 2 - 5 pracovních dnů. O stavu objednávky budete informování zprávou na Váš email. |
Jakým způsobem můžu zaplatit? |
Platební kartou, online bankovním převodem, klasickým bankovním převodem (Vaši zásilku začínáme připravovat až po přičtení peněz na náš účet) nebo na dobírku. |
Posíláte i do zahraničí? |
Zasíláme jen po České republice. |
Kolik stojí poštovné? |
Poštovné stojí od 59,-Kč. Podrobné informace najdete přímo na: Doprava a platba. |
Vrácení zboží. Co dělat pokud změním názor a rozhodnu se balíček vrátit. |
O vrácení zboží nás kontaktujte na email info@kavadokapsy.cz, nejpozději však do 14 dní od převzetí balíčku od dopravce. Uveďte prosím číslo Vaší objednávky. K vrácení zboží prosím využijte tento formulář. Zboží je nutné vrátit nepoužité v originálním balení. Peníze za vrácené zboží odesíláme v den, kdy Váš balíček obdržíme zpět a provedeme jeho kontrolu. Podrobnější instrukce najdete zde. |
Vrácení zboží. Co dělat pokud mi přišlo něco, co jsem si neobjednal/a nebo se zboží během cesty poškodilo. |
V případě jakéhokoli problému nás kontaktujte co nejdříve na email info@kavadokapsy.cz, nejpozději však do 14 dní od převzetí balíčku. Uveďte prosím číslo Vaší objednávky. Ihned se s Vámi skontaktujeme a vše vyřešíme. |